محصولات

فروش چسب هیلتی واردات چسب هیلتی

 پخش چسب هیلتی در ایران

 

چسب هیلتی

چسب هیلتی یا انکرهای شیمیایی، رزین های اپوکسی با خواص شیمیایی مشخص هستند که از آن ها برای کاربردهای مختلفی از جمله کاشت میلگرد، راد تمام رزوه، بولت و … استفاده می شود. این چسب ها یا در واقع انکرهای شیمیایی غالبا دو جزئی بوده و با توجه به خواص شیمیایی خاص و ترکیبات ویژه ای که دارند تنها توسط شرکت های معدود و معتبری از جمله هیلتی تولید می گردند.

 

جهت خرید چسب هیلتی می توانید هم اکنون محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

چسب هیلتی چیست

همان طور که اشاره شد با توجه به ویژگی های خاص چسب های شیمیایی مورد استفاده برای کاشت میلگرد، تولید آن ها توسط شرکت های معدودی انجام می پذیرد، از جمله این شرکت ها می توان به شرکت های هیلتی، کالم، فیشر، ممو و … اشاره نمود. در این بین با توجه به سابقه و کیفیت محصولات تولیدی شرکت هیلتی، چسب های هیلتی در میان مهندسان ایرانی محبوبیت بیشتری دارد.

این چسب ها انواع مختلفی دارند و برای پروژه های مختلف ساختمانی از جمله پروژه های مقاوم سازی و علی الخصوص کاشت میلگرد مورد استفاده قرار می گیرند. چسب های شرکت هیلتی با کیفیت بالا و در انواع مختلفی تولید می شوند که با توجه به شرایط مختلف کار می توان از آنها بهره گرفت.

 

 

کاربرد چسب هیلتی

کاربرد چسب هیلتی ایجاد چسبندگی بین سوراخ ایجاد شده در بتن و عضو فلزی است که داخل این سوراخ قرار می گیرد، این چسبندگی باید به قدری قوی باشد که بتواند مکانیزم انتقال بارهای وارده به عضو فلزی را به مقطع بتن بر عهده بگیرد. در واقع با تزریق چسب هیلتی داخل سوراخی که در بتن ایجاد شده یک بستر مناسب جهت جای گذاری میلگرد یا بولت فراهم می گردد.

نکته قابل توجه در کاربرد چسب هیلتی قابلیت مدلسازی رفتار این انکر شیمیایی در هنگام اعمال بارهای مختلف فشاری، کششی، گشتاور پیچشی و … در محیط نرم افزار می باشد که خود این عامل سبب شده تا چسب هیلتی انتخاب اول در مورد پروژه های مقاوم سازی و بهسازی باشد.

چسب هیلتی برای کاشت میلگرد

کاشت میلگرد ممکن است در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. یکی از مشهودترین این کاربردها پروژه های مقاوم سازی است. یک تیر را در نظر بگیرید که قرار است افزایش مقطع پیدا کند. با استفاده از کاشت میلگرد می توان تیر جدید را به تیر موجود متصل کرد. برای ایجاد المان های جدید از جمله ستون های جدید در یک سازه موجود نیز کاشت میلگرد یکی از روش های مرسوم است.

کاشت میلگرد ممکن است به دلیل اشتباهات مهندسی نیز صورت پذیرد. اگر به دلایل مختلفی نیاز باشد تا محل یک یا چند المان سازه تغییر پیدا کند، روش کاشت شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال فرض کنید طبقه اول یک سازه به صورت کامل اجرا شده و به دلیل اشتباه طراح، یکی از ستون ها در محل نامناسبی قرار گرفته است و یا حتی بخشی از سازه قوانین شهرداری را نقض کرده و سازه باید عقب نشینی کند. در این صورت یکی از راه حل های کلیدی برای جلوگیری از تخریب کلی سازه انتقال یک یا چند ستون می باشد. با استفاده از روش کاشت میلگرد می توان ستون های جدید را بر روی فونداسیون ایجاد و ستون های قبلی را تخریب نمود.

چسب هیلتی برای کاشت میلگرد در موارد دیگری نیز کاربرد دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به صفحه مربوطه مراجعه نمایید. برای استفاده از روش کاشت شیمیایی و کاشت میلگرد باید از انکرهای شیمیایی بهره گرفت.

 

انواع چسب هیلتی

چسب های کاشت هیلتی در انواع مختلفی برای کاربردهای مختلفی تولید می شوند. از جمله معروف ترین آن ها می توان به Hilti HIT RE100، Hilti HIT RE500v3 و Hilti HIT HY200 اشاره نمود. هر یک از این چسب ها کاربردهای مخصوص خود را دارند و برای انتخاب صحیح چسب برای پروژه باید عوامل مختلفی در نظر گرفته شوند. از جمله این عوامل می توان به به ویژگی های بتن پایه، شرایط آب و هوایی و خورندگی، ظرفیت باربری مورد نیاز، سیستم سوراخ کاری بتن، مدت زمان ممکن برای گیرش و … اشاره نمود.

به عنوان مثال در مورد زمان گیرش چسب ها، اگرچه تفاوت زیادی در این مدت زمان وجود ندارد؛ ولیکن چسب HY200 که پایه سیمانی است، نسبت به دوچسب هیلتی RE100 و RE500v3 که پایه هیبریدی هستند، زودگیرتر می باشد.

از نظر ظرفیت باربری هم، به ترتیب HY200 و سپس RE500v3 قرار دارند و ظرفیت باربری RE100 از دو مورد دیگر کمتر است. با این حال نمی توان به صورت کلی از چسب HY200 استفاده کرد و انتخاب چسب باید به صورت بهینه، با توجه به شرایط سازه و دیگر المان های دخیل در اتصال صورت گیرد.

مشخصات چسب هیلتی

همان طور که بیان شد،  هر کدام از چسب های هیلتی خواص مخصوص به خود را دارند که با توجه به ویژگی های مورد انتظار باید مورد استفاده قرار گیرند. در ادامه به بررسی و معرفی مختصر این سه محصول می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصولات و محصولات مشابه و توضیحات تخصصی تر می توانید با کارشناسان هیلتیران در تماس باشید.

چسب RE100

این انکر شیمیایی یک انکر شیمیایی نسبتا ارزان قیمت، با دامنه ی کاربرد وسیع و مناسب برای بارهای استاتیک نسبتا سبک است. با توجه به خواص مکانیکی و شیمیایی مناسب یکی از انکرهای شیمیایی شناخته شده است و در پروژه های مختلفی کاربرد دارد. در صورتی که بار اعمالی به صورت استاتیک بوده و مقدار آن زیاد نباشد، بهترین گزینه استفاده از چسب RE100 می باشد.

Hilti HIT RE100

چسب RE500v3

رایج ترین و شناخته شده ترین چسب کاشت میلگرد موجود چسب RE500 است که نوع جدید آن یعنی چسب RE500v3 مورد استفاده قرار می گیرد. می توان گفت که RE500v3 پرکاربردترین انکر شیمیایی موجود در بازار است. از این چسب کاشت برای پروژه های مختلفی استفاده می شود. ظرفیت باربری آن از RE100 بیشتر است و علاوه بر این که قادر است بارهای استاتیک سنگین تری را نسبت به RE100 تحمل کند، در تحمل بارهای دینامیک هم عملکرد مناسبی از خود نشان می دهد. از دیگر ویژگی های قابل تامل این محصول امکان استفاده در نواحی بدون ترک و ترک دار بتن می باشد.
کیفیت بالا، خواص مکانیکی و شیمیایی خوب و مقرون به صرفه بودن این چسب شیمیایی عواملی هستند که منجر به کاربرد زیاد این انکر شیمیایی می شوند.

Hilti HIT RE500v3

چسب HY200

این انکر شیمیایی پایه سیمانی نیز یکی از محصولات پرکاربرد در پروژه های مختلف کاشت میلگرد است. در میان انکرهای شیمیایی کم ترین زمان گیرش را دارد. این چسب نسبت به دو مورد قبل از ظرفیت باربری بالاتری برخوردار است و برای تحمل بارهای دینامیک عملکرد بهتری دارد. همچنین در صورت وجود محدودیت در ضخامت مصالح پایه با استفاده از چسبHY200 می توان با عمق کاشت کمتر به اعداد بهتری در باربری دست یافت. قیمت آن نسبت به چسب های RE100 و RE500v3 بالاتر است که باعث می شود در پروژه های خاصی که معمولا زمان در اولویت است به کار برده شود.

Hilti HIT HY200

قیمت کاشت میلگرد با چسب هیلتی

برآورد هزینه یکی از مراحل مهم پروژه های عمرانی است. در مورد کاشت میلگرد نیز باید این برآورد تا حد امکان به صورت دقیق انجام شود. به طور کلی هزینه کاشت میلگرد شامل هزینه تامین متریال مصرفی و هزینه اجرا مربوط می شود. متریال مصرفی برای کاشت شامل هزینه میلگرد و هزینه ی چسب مورد استفاده است ولی در ارتباط با هزینه اجرا، باید به چند نکته توجه نمود.

اولا کاشت میلگرد یک فرآیند تخصصی است و باید با دقت بالایی صورت پذیرد. پیچیدگی این فرآیند در تمامی مراحل سوراخکاری، تمیزکاری و کاشت وجود دارد. با توجه به قیمت بالای انکرهای شیمیایی کاشت باید به گونه ای باشد که از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا نیاز را پاسخگو باشد.
از طرف دیگر انتخاب سیستم سوراخکاری بتن نکته بسیار حایز اهمیتی است، چرا که علاوه بر تاثیر مستقیم روی قیمت کاشت میلگرد، از نظر فنی نیز می تواند تاثیر گزار باشد. سیستم های سوراخکاری مرسوم شامل استفاده از دریل های دستی و یا سیستم کرگیری می باشند.

از این رو قیمت کاشت میلگرد با چسب هیلتی نیاز به بررسی تخصصی دارد. یک تیم حرفه ای اجرا می تواند با کاهش هزینه متریال مصرفی باعث کاهش هزینه تمام شده پروژه گردد. همچنین این فرآیند نیازمند تجهیزات خاصی است. این تجهیزات شامل وسایل مورد نیاز جهت سوراخکاری، تمیزکاری و گان تزریق چسب هیلتی و … است.

قیمت چسب هیلتی

به دلیل اینکه این چسب ها در دسته محصولات وارداتی قرار می گیرند، یکی از عوامل اصلی در تعیین قیمت چسب هیلتی نرخ ارز است. قیمت این چسب ها متفاوت است ولی در میان محصولات رایج تر معمولا چسب RE100 پایین ترین قیمت را دارد. پس از آن نیز RE500v3 است و در میان چسب های پرکاربرد HY200 بالاترین قیمت را دارد.

قیمت گان چسب هیلتی

گان چسب هیلتی یا اصطلاحا ابزار تزریق چسب هیلتی در واقع دستگاهی است که با طراحی منحصر بفرد شرکت هیلتی منجر به اختلاط دو جزء چسب شده و داخل سوراخ تزریق می گردد. قیمت گان چسب هیلتی به دلیل انحصاری بودن این محصول و با توجه به عدم کاربرد این محصول در موارد دیگر نسبتا بالاست. نکته قابل توجه این است که از گان تزریق انکرهای شیمیایی دیگر نمی توان برای تزریق چسب های هیلتی استفاده نمود و استفاده از آن ها می تواند باعث ترکیدن چسب تحت فشار و ایجاد آسیب های شدید خصوصا برای چشم اپراتور تزریق شود. از این رو پیشنهاد می شود حتما از متخصصین کمک بگیرید که برای این منظور و همچنین جهت اطلاع از قیمت روز گان هیلتی می توانید با کارشناسان هیلتیران در تماس باشید.

 

 

انواع چسب هیلتی تولید شده در جهان  تا ابتدای سال 2020 به شرح ذیل میباشد .

 .جهت دانلود مشخصات  چسب هیلتی به قسمت دانلود ها بروید.

 

 چسب هیلتی  HIT-RE 100 

 چسب هیلتی HIT-RE 500 V3 

 چسب هیلتی  HIT-HY 200-R

 چسب هیلتی  HIT-HY 200-A

 چسب هیلتی  HIT HY-10 PLUS

 چسب هیلتی  HIT-1

 چسب هیلتی  HIT-RE 10

 چسب هیلتی  HIT-RE 10

 چسب هیلتی  HIT-HY 100

 

 

 

 

 

 

کاشت میلگرد با چسب هیلتی

 

 

 

 

 

 

 

 

به هنگام طراحی مقاوم سازی ساختمان و نیز مقاوم سازی فونداسیون همیشه بحث استفاده از سیستم های مهندسی انکر ( Anchoring system ) مد نظر طراحان مقاوم سازی ساختمان می باشد. در این ارتباط با بهره گیری از روشهای کاشت میلگرد با چسب هیلتی و کاشت بولت ( استفاده از چسب هیلتی ، Hilti-RE500 ) می توان بخشی از معضلات و مشکلات پیش آمده در سازه را حل نمود .

بزرگترین مزیت استفاده از چسب هیلتی ( Hilti-RE500 ) در روش کاشت میلگرد با چسب هیلتی رعایت استانداردها و قوانین بین الملی در فرایند تولید این چسب می باشد. همچنین به دلیل قیمت مناسب چسب هیلتی ( Hilti-RE500 ) در مقایسه با حجم چسب موجود در کارتریج آن که ۵۰۰ میلی متر می باشد قیمت فوق نسبت به چسبهای متفرقه با حجم کمتر مقرون به صرفه خواهد بود. همچنین با استفاده از نرم افزارهای ویژه نحوه طراحی جهت کاشت میلگرد در بتن آموزش داده شده و میتواند جهت مهندسین طراحی مقاوم سازی ساختمان مورد استفاده قرار گیرد.

در خصوص کاشت بولت و انکر بولت نیز نرم افزار اختصاصی ارائه گردید که به منظور طراحی کاشت بولت و انکر بولت تهیه شده است.

چسب هیلتی ( Hilti – RE500 ) به دلیل دارا بودن بالاترین کیفیت تولید و پارامتر های مورد نظر جهت کاشت میلگرد و کاشت بولت ( روش کاشت میلگرد با چسب هیلتی ) نباید درخواست کارفرما جهت تطبیق بارهای وارده بر میلگرد های کاشته شده قادر به پاسخگویی تست کشش میلگرد و بولت ( Pull off ) بوده و این شرکت پیشنهاد می نماید جهت تدقیق و کنترل کیفیت اجراء و به منظور بررسی یکنواختی کیفیت بتن در محل اتصال میلگرد کاشته شده تست کشش انجام پذیرد.

به هنگام طراحی مقاوم سازی ساختمان به صورت کلی و یا تقویت یک جزء از سازه مانند اضافه کردن یک تیر و ستون بتنی به سازه موجود استفاده از روش کاشت میلگرد و یا کاشت بولت یکی از راههای مطمئن و ایمن می باشد. استفاده از نرم افزار مخصوص هیلتی
( Hilti RE 500 ) حاشیه ایمنی طراحی را بالا برده و با در نظر گرفتن سایز میلگرد جهت کاشت و تعداد و تراکم آنها در نقطه مورد نظر عمق ایمن مورد نیاز جهت کاشت میلگرد را مشخص می نماید. نکته مهم در طراحی روش کاشت میلگرد یا کاشت بولت عدم نزدیکی بیش از حد میلگرد های کاشته شده و یا بولت های مورد نیاز جهت کاشت بر روی صفحات فولادی می باشد.

زیرا چنانچه رعایت فاصله مجاز بین ۲ میلگرد کاشته شده مجاور هم نگردد خط ترکی ما بین بتن ۲ میلگرد کاشته ایجاد گردیده که این امر قدرت کششی و برشی میلگرد کاشته شده را به شدت کاهش می دهد.

نکات مهم در طراحی به روش کاشت میلگرد با چسب هیلتی یا کاشت بولت

  • عدم اعمال نیروی خمشی به میلگرد های کاشته شده و بولت های کاشت شده به منظور ایجاد کنسول در سقف ها و تیر های بتنی می باشد. بدلیل اعمال لنگر های خمشی زیاد توأم با نیروی برشی و در جهت ضریب اطمینان مقاوم سازی ساختمان حتی المقدور از طراحی سازه های الحاقی فولادی یا بتنی به صورت تیر کنسول – دال کنسول با استفاده از روش کاشت میلگرد یا کاشت بولت خود داری میگردد.

توصیه این شرکت استفاده از روش ترکیبی تیر کنسول و دستک و با دال کنسول و دستک در روش کاشت میلگرد و کاشت بولت با استفاده از چسب هیلتی ( Hilti RE 500 ) می باشد.

  • عدم کاشت میلگرد یا کاشت بولت با چسب هیلتی ( Hilti RE 500 ) با سایز مته نامناسب در خصوص سایز های پایین میلگرد در خصوص کاشت میلگرد می بایست سایز مته چهار میلیمتر بزرگتر از سایز میلگرد باشد. در خصوص سایز های بزرگ در کاشت میلگرد با چسب هیلتی یا کاشت بولت با چسب هیلتی ( Hilti RE 500 ) سایز مته پنج میلیمتر بیشتر از قطر کاشت شده خواهد بود. و در ارتباط با کاشت میلگرد با سایز بسیار بزرگ تا هفت میلیمتر می توان قطر مته را بزرگتر از قطر میلگرد جهت کاشت در نظر گرفت.
  • عدم بکار گیری مته های الماس شکسته در کاشت میلگرد یا کاشت بولت با چسب هیلتی ( Hilti RE 500 ) بکار بردن مته های الماس شکسته شاید بتواند راهکاری جهت کاشت میلگرد با استفاده از چسب هیلتی ( HILTI-RE500 ) باشد اما بدلیل اینکه قطر مفید سوراخ ایجاد شده کمتر از قطر مورد نظر در استاندارد کاشت میلگرد می باشد.باعث کاهش مصرف چسب هیلتی (HILTI-RE500) گردیده وطبیعتاً در میزان کارایی کششی میلگرد کاشته شده و عدم توانایی تحمل نیرو توسط میلگرد کاشت خواهد گردید.

فرچه کشی و هواگیری در کاشت میلگرد با چسب هیلتی یا کاشت بولت

  • متأسفانه دیده شده است که عملیات کاشت میلگرد و کاشت بولت با چسب هیلتی ( HILTI-RE500 ) توسط افراد فاقد صلاحیت و آموزش ندیده انجام گرفته و بدلیل عدم آشنایی و در اختیار نداشتن لوازم و تجهیزات کاشت میلگرد و بولت بدون فرچه کشی و هواگیری مبادرت به کاشت میلگرد و بولت می نمایند. این امر بدلیل وجود میزان زیادی خاک حاصل از حفاری در سوراخ ایجاد شده و عدم تخلیه گردو غبار و ریز سنگهای حاصل از سوراخکاری باعث آغشته شدن چسبهای هیلتی ( HILTI-RE500 ) به خاک و گرد وغبار داخل حفره شده و عدم چسبندگی چسب و میلگرد کاشته شده در سوراخ را در پی خواهد داشت. که بدنبال آن کاهش میزان باربری میلگرد کاشته شده را به دنبال دارد.

کاشت میلگرد و کاشت بولت با اعمال ضربه

  • چنانچه سایز مته استاندارد و مناسب قطر میلگرد کاشته شده نباشد یا همانطور که اشاره گردید از مته الماس شکشته در کاشت میلگرد استفاده گردد به هنگام قرار دادن میلگرد در سوراخ، میلگرد براحتی فرو نرفته و می بایست با ضربه زدن توسط چکش یا پوتک میلگرد را درون سوراخ قرار داد. لذا با توجه به اینکه روش مناسب قراردادن میلگرد در سوراخ روش چرخشی و بیرون آوردن و مجدداً داخل کردن میلگرد می باشد لذا به هنگام اعمال ضربه هوای داخل سوراخ خارج نگردیده و عملاً میلگرد کاشته شده کاملاً به چسب تزریق شده آغشته نخواهد شد که این موضوع باعث کاهش ظرفیت باربری میلگرد کاشته شده خواهد شد.

     

چسب کاشت میلگرد و بولت هیلتی

  • چسب کاشت میلگرد و بولت هیلتی از نظر بسته بندی نیز دارای دو نوع می باشد. چسب های کاشت بولت با بسته بندی تزریق به روش گان و چسب های کاشت بولت با بسته بندی حجمی و کیلوگرمی.

    کاشت بولت در بتن دارای مراحل مختلفی می باشد. عملیات کاشت بولت و بولت در بتن مسلح به ترتیب شامل سوراخ کاری بتن به وسیله دستگاه کرگیری یا گرد بر بتن به عمق و قطر مناسب و لازم ، شستشو و تمیزکاری داخل سوراخ به وسیله دستگاه دمنده و مکنده ، تزریق و اعمال چسب به وسیله گان یا به صورت شره ای ( با توجه به نوع بسته بندی ) و نصب بولت می باشد.

    عمده بولتهای کاشت شده به این روش بسته به نوع چسب ، پس از گذشت ۴۸ ساعت از زمان اجرا قابل بهره برداری می باشند. از جمله نکات حائز اهمیت در عملیات کاشت بولت در بتن تمیز کاری مناسب سوراخ ایجاد شده می باشد.

    عملیات کاشت بولت اجرایی از طریق آزمایش کشش بولت کاشت شده قابلیت کنترل کیفی را دارد. نتیجه مثبت در این آزمایش بریدگی بولت می باشد. لازم به ذکر است قلوه شدن بولت و یا خارج شدن بولت در تست عملیات کاشت بولت گزینه های دیگر ممکن می باشند. در صورت بروز این دو نتیجه این امر نشان از مشکلات اجرایی و یا محاسباتی در عملیات کاشت بولت در بتن دارد.

  •  

چسب بتن هیلتی RE100 , RE500

پخش چسب هیلتی مخصوص کاشت بولت و کاشت میلگرد

 

باشما همراهیم...

 

شماره تماس:09153038326  مرتضی ساقی

 

  جهت عضویت در تلگرام ما

 https://t.me/farabin3s


 
 
 
 
 
 
 
ویژگی ها
  • چسب هیلتی RE100 امکان استفاده در نواحی ترک دار بتن بر اساس ETA&ESR
  • چسب هیلتی RE100 دارای تاییدیه استفاده در نواحی لرزه خیز با اهمیت متوسط برمبنایESR   
  • چسب هیلتی RE100 امکان ارائه محاسبات به مشتری برمبنای روش طراحی آیین نامه اروپا
  • چسب هیلتی RE100 زمان تنظیم وگیرایش مناسب جهت استفاده درنواحی گرمسیردرعمق کاشت های زیاد
  • چسب هیلتی RE100 مناسب برای بتن های خشک، مرطوب، پرازآب و زیرآب با روش های نصب استاندارد مرتبط
  • چسب هیلتی RE100 ضریب چسبندگی  مناسب درمقایسه با انکربولتهای با پایه اپوکسی در بازار
  • چسب هیلتی RE100  قابل استفاده با مته استاندارد و کرگیر ، متناسب با استاندارد
  • چسب هیلتی RE100 قطر سوراخکاری کوچکتر در برخی سایزهای میلگرد (مصرف چسب کمتر= صرفه اقتصادی)
  • چسب هیلتی RE100 عملکرد مشخص تحت عنوان “ طول عمر 50 ساله”
  • چسب هیلتی RE100 تطابق با ابزار تزريق HDM 500 ,MD-2500  و عدم نياز به خريد ابزار جديد
  • چسب هیلتی RE100 جلوگيري از پرت مواد و راحتی در نصب، بدليل طراحي بسته بندي
  • چسب هیلتی RE100 قیمت بسیار مناسب با توجه به عملکرد عالی
 
کاربردهای چسب هیلتی RE100
 
 
 
  • چسب هیلتی RE100 جهت استفاده در بتن (ترک دار و غیرترکدار)
  • چسب هیلتی RE100 مناسب برای کاشت آرماتورهای تا سایز 32mm با درجه اهمیت ثانویه با عمق زیاد
  • چسب هیلتی RE100 مناسب برای نصب پلیت ها با کاربردهای سازه ای مانند پلیت های تیر های فرعی فولادی با راد تمام رزوه تا سایز 30mm
  • چسب هیلتی RE100 مناسب برای مقاوم سازی سازه های  مختلف بتنی که در این قسمت چسب هیلتی RE100 اتصالی محکم را بین بتن و فولاد ایجاد کرده که باتوجه به عمر بالا چسب هیلتی RE100 بهترین انتخاب در انکر شیمیایی محصوب می شود.
  • چسب هیلتی RE100 با توجه به قیمت پایین و کارایی بالا بهترین انتخاب جهت کاشت انکرهایی شیمیایی میباشد.
  • گواهینامه چسب هیلتی RE100 را میتوانید از قسمت دانلودها دریافت نمایید.
  • چسب هیلتی RE 100

    چسب کاشت میلگرد  hilti re 100  هیلتی برای اجرای کاشت میلگرد با قابلیت کاربرد در بتن ترک خورده و ترک نخورده :

     

    مشخصات چسب هیلتی re 100 :

    ·         کارایی مناسب و مشخصات مکانیکی بسیار بالا برای تمام عمق های کاشت میلگرد در بتن

    ·         بهترین چسب کاشت میلگرد برای سایزهای بالا و عمق کاشت میلگرد های  بالا

    ·         ظرفیت باربری بالا

    ·         بدون نیروی انبساطی که کاشت میلگرد ها میتوانند بسیار به یکدیگر نزدیک باشد و یا به لبه ها نزدیک تر باشد و نصب ایمن و کاشت میلگرد ها

    ·         قابل کاربرد برای بتن های رده مقاومتی c20/30  تا c50/60

    ·         قابل کاربرد در بتن های خشک و اشباع شده با آب

    ·         کاشت های میلگرد در زیر آب

    ·         دارای مقاومت شیمیایی و خوردگی در محیط های خورنده

    ·         عمق کاشت برای سایز۳۰ نمونه ۱۲ الی ۶۰

    ·         مقاوم به تحمل بارهای استاتیکی و دینامیکی

     

    کاربرد چسب کاشت میلگرد هیلتی re 100 ها :

     

    ·         کاشت میلگرد در اتصالات سازه ای ، کاشت میلگرد در ستون ، کاشت میلگرد در فونداسیون ، کاشت میلگرد دیوار برشی ، کاشت میلگرد تیر ها ، کاشت میلگرد صفحه پلیت فونداسیون و ....

    ·         مهاربندی اتصالات سازه های فولادی ستون فولادی تیر و غیره با کاشت میلگرد در بتن

    ·         کاشت میلگرد برای اتصال سازه جدید و قدیم با استفاده از چسب هیلتی

    ·         کاشت میلگرد تیر های جدید در ستون های قدیم

    ·         کاشت میلگرد در بتن ترک دار و بدون ترک برای تیر ستون ، سیلو ها ، پایه ماشین الات ، ضربه گیر ها ،

    ·         اجرای کاشت میلگرد در ژاکت فولادی و ژاکت بتنی در مقاوم سازی ساختمان

    ·         مهاربندی ضربه گیر ها یا ارتعاش گیر ها با استفاده از کاشت میلگرد

    ·         مناسب برای اجرا کاشت میلگرد های جابه‌جا شده یا فراموش شده hilti re 100

    ·         کاشت میلگرد و انکر راد در بتن های مسلح و غیر مسلح

    ·         قابل استفاده در بتن های با میزان کلراید بالا

    ·         مقاوم سازی با استفاده از کاشت میلگرد یا بهسازی سازه های ساختمانی

    ·         قابل استفاده در بتن های قرار گرفته در شرایط مخرب محیطی و محیط های شیمیایی ( دریایی و صنعتی )

    ·         مناسب برای عمق کاشت میلگرد های پایین در یک میزان باربری ثابت hilti re 100

    استانداردهای بین المللی :

    ·         LEED

    ·         NSF

    ·         SAFE SET technology

    ·         CE MARK

    ·         ACI

    ·         ETA

    ·         Fire resistance

    ·         High corrosion resistance

    ·         Fire RESISTANCE

    ·         SGK

    ·         DIBT APPROVAL

    ·          hilti re 100 SEISMIC LOADING

    مشخصات فنی hilti re 100:

    ·         مناسب برای بتن های ترک دار و بدون ترک

    ·         قابل کاربرد برای کاشت های در بتن کر گیری شده

     

    هزینه کاشت میلگرد در بتن بر اساس زیر میباشد :

    ·         عمق کاشت میلگرد

    ·         تعداد کاشت آرماتور

    ·         نوع چسب کاشت میلگرد در بتن

    ·         موقعیت کاشت در بتن ( کاشت آرماتور در تیر ، ستون ، فونداسیون )

    ·         نوع سوراخکاری ( کر گیری یا دریل هیلتی )

    برای کاشت میلگرد و راد و انکر بولت ضوابط و آیین نامه های اجرای وجود دارد ، شرکت هیلتی برای اجرای کاشت آرماتور در بتن دارای طبقه بندی زیر میبباشد :

    ·         اجرای کاشت ارماتور با چسب های هیلتی در فونداسیون

    ·         اجرای کاشت ارماتور با چسب های هیلتی در تیر های اصلی و فرعی جدید hilti re 100

    ·         اجرای کاشت ارماتور با چسب های هیلتی در ستون ها و برای اجرای ستون ها

    ·         اجرای کاشت ارماتور با چسب های هیلتی در دیوار برشی بتن ارمه برای اضافه یا ادامه دادن

    ·         اجرای کاشت ارماتور با چسب های هیلتی در دال های بتنی با کاربری های مختلف

    ·         اجرای کاشت ارماتور با چسب های هیلتی در بتن برای نصب اعضای فرعی فلزی

    ·         اجرای  کاشت ارماتور با چسب های هیلتی در فونداسیون برای نصب بیس پلیت hilti re 100

    لازم به ذکر است شرکت هیلتی برای هر یک از موارد بالا بسته به تعاریف انجام شده در نرم افزار با چسب هیلتی re 100 عمق کاشت مشخصی میدهد .

    که هریک در نرم افزار ساخت شرکت هیلتی دارای تعاریفی میباشد که بر اساس شرایط و بارگذاری مشخص عمق و قطر کاشت مشخص میگردد .

    نحوه کاشت میلگرد و بولت در بتن از اهمیت بسزایی برخوردار است انجام صحیح مراحل اجرایی مطابق دستورالعمل ها به کیفیت نهایی کاشت آرماتور با هیلتی منتهی شود ، در برخی موارد که مراحل اجرایی صحیح اجرا نمیگردد عملا میلگرد کاشت شده فقط 20 درصد حداکثر ظرفیت نهایی توان تحمل نیروس کششی را دارد . hilti re 100

    انواع چسب کاشت میلگرد هیلتی :

    -          چسب کاشت میلگرد هیلتی re 500

    -          چسب کاشت میلگرد هیلتیre500 sd

    -          چسب کاشت میلگرد هیلتی re500 v3

    -          چسب کاشت میلگرد هیلتی re 100

    -          چسب کاشت میلگرد هیلتی hy200

    -          چسب کاشت میلگرد هیلتی mm plus

    -          چسب کاشت میلگرد هیلتی hy 100

     

    زمان های گیرش انواع چسب کاشت میلگرد بسته به نوع چسب هیلتی و شرایط اجرایی ، محیط و میزان رطوبت و غیره میباشد ، اما به طور کل در استفاده از چسب های کاشت شرکت هیلتی مدت زمان کار مناسب بوده و به طوری که مجری کاشت میلگرد میتواند به راحتی نسبت به نصب صحیح آنها اقدام کند . شرکت هیلتی برای زمان گیرش چسب های کاشت میلگرد re 100 دو نوع طبقه دارد :

    -          زمان گیرشی که پس از آن میتوان آرماتور بندی را انجام داد

    -          زمان گیرش نهای چسب هیلتی کاشت ارماتور که المان کاشته شده میتواند تحت نیروی کششی حداکثر خود قرار بگیرد.

    که دسته اول ( زمان گیرش کاربردی آن بین 15 دقیقه الی 3 ساعت میباشد ) و دسته دوم بین که زمان گیرش نهایی چسب کاشت میلگرد هیلتی re 100 میباشد ( زمان گیرش نهایی بین 5 ساعت الی 4 روز میباشد .)

     

     

    قیمت چسب هیلتی re 100 جهت اجرای کاشت ارماتور

     جهت اخذ قیمت کاشت آرماتور ، انجام مشاوره در مورد کاشت آرماتور با چسب هیلتی re 100 و دیگر محصولات شرکت هیلتی در بتن میتوانید ساعات اداری با ما تماس بگیرید .

    کارشناسان فنی ما آماده ارایه خدمات اجرایی کاشت ارماتور با چسب های شرکت هیلتی در سراسر کشور دارا میباشند ، همچنین میتوانید جهت اطلاع از قیمت انواع چسب کاشت میلگرد هیلتی ، جدول های عمق و قطر کاشت میلگرد ، اطلاع از آیین نامه های کاشت میلگرد ، قیمت کاشت میلگرد در بتن ، نحوه صحیح کاشت میلگرد در بتن از کادر فنی ما مشاوره بگیرید .
  •